2009. június 18., csütörtök

pizza, háát? akkor inkább pell mell!

Ma megéheztem egy pizzára, és kiprobáltam egyet a kollégám ajánlásábol. A hely neve király pizza. A véleményem pedig, elég felemás, az tény hogy nagyon finom és jol kinéző pizzáról volt szó, de:


A doboz csak 30cm a pizza benne csak 27. A tészta vastagságát nem emliteném meg, mert eleve vékonyat rendeltem. Azt viszont nem értem, hogy ha vékony a tészta, akkor kevesebb kell belőle ugyebár, ha más nem élesztőből, bár nem hiszem h annak külön pixisben gyurnának anyagot... szoval kevesebb anyag, kevesebb pénzbe kerül, persze ezt el is nyelték, a jogcimét nem nagyon tudom, de szerintem nevezhetjük a fogyasztói figyelmetlenség kihasználásának.
Szoval a fenti, nagynak éppen nem mondható pizza 1400Ft-ba került. Nem az összegről van szó, de ugyanennyiért, sokkal nagyobb és hasonlóan finom pizzát kaptam volna, máshol. Tanulság: többet innen nem rendelek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Én is ettem már a Királypizzában, s a pizzájuk szerintem is nagyon finom, kevés helyen lehet ilyen jót kapni. Ezt a tészta problémádat viszont nem nagyon értem, sőt inkább amolyan műbalhénak gondolom, szerintem a liszt, a viz és az élesztő árán a vékony tésztánál úgy max 30 ftot tudnak spórolni. A máshol nagyobb pizza uennyiért pedig nem lehet összehasonlítási alap, mert a minőséget és az izek összhatását nem kilóban mérik.

Dobi írta...

Nekem nem azzal van bajom, hogy kispórolták belőle az anyagot, hanem, ha 30cm pizzaként adják el, akkor az legyen már 30cm!!!!
Egyébként tényleg nagyon finom, de beérem kevésbé finommal is kevesebbért.
Ja, legközelebb lökj egy nevet/nicket is kedves Névtelen! ;-)