2007. október 19., péntek

újra itt

Már több mint egy hónapja nem irtam ide semmit :(
De most végre van egy kis időm.

Több új dolog is történt velem.
Kicsit frusztrált vagyok, mert autót szeretnék venni, de annyi mindent kell figyelni ilyenkor.
Újjat semmiképp sem fogok venni. Egyrészt azért mert sokat bukok rajta, másrészt azért mert lehet h x idő múlva megunom, vagy szeretnék gyorsabbat, jobbat.
Majd kiderül. Ezek között nézegetek: clio, golf, civic, leon. Igaz a Leonból csak a legújjabb modell tetszik. Ez igaz a civicre is, de a régi szériák között is volt jól kinéző.
Szóval nem tudom, még gondolkozom.
A másik: a munkhelyem, most hogy vége a projektnek, van remény egy másikra. Eddig kicsit mélyponton voltam. Nem voltam benne biztos, hogy itt akarom folytatni. De most lenyugodtam, mert látom az alagút végét. Szerencséjükre ez a mélypont nem tartott sokáig, igy maradok.

Közben elkezdtem egy itthoni projektet csinálni. Remélem jól alakul az is.

Halad a német is, bár tegnap már annyira nem volt munkám, hogy elkezdtem bent csinálni a német házit. Majdnem kész is lett. Azért volt játék is :P

Nincsenek megjegyzések: