2007. november 10., szombat

forró kabin, tisztára mint nyáron

Tegnap délután elég korán végeztem a munkával, így hamarabb ki tudtam menni az állomásra, megvettem a jegyet(üdülési csekkből) majd még vártam 20 percet az indulásig.
Az hagyjám, hogy nem is sikerült felszálni azon az ajtón ami előttem megállt, mikor bejött a vonat a peronra. De még viccesen az emberek el is kezdték feszegetni az ajtókat, hogy feljussanak. :) Kész..

Azért az utazás se volt egy mámor. Olyan meleg volt a kabinban, mintha nyár lett volna. Legalább 30 fok. Ja és persze az ablakot nem lehetett lehuzni. A folyoson lévő ablakból pedig nem jött be szinte semmi hideg, mert aki az ajtó előtt ült, fázott, és becsukta... fasza.
Így a végén kiálltam a folyósóra és legalább egy órát utaztam ott.

De amiért az egészet elkezdtem, hogy már megint késve indultunk el. Már a nyugatiból is 10 percet, illetve kőbányán is álltunk még legalább 15öt. Mire végre valaki bemondta, hogy baleset történt az egyik átkelőnél. A vonat elcsapott valamit...
De hogy mit azt még az esti hirekben sem mondták be, no mindegy. Igy kb kilenc után 10-15 perccel érkeztem meg (kb fél órás késéssel).

Ez legalább nem a máv számlájára irandó. Leszámitva azt a pokoli hőséget, ami a kabinban volt.

Nincsenek megjegyzések: