2009. április 21., kedd

ha menni kell hát menni kell, no de pont oda???

Tegnap éjszaka hazafelé haladtomban váratlanul háromszor is ugyanabban a dologba botlottam. Nevezetesen állok az Örs vezér terénél, várom hogy jöjjön az első éjszakai járat, közben megérkezik egy fiatal csapat (lányok fiuk vegyesen), szerintem egyik se volt több 17nél. Persze már be voltak csicsentve, ami meg is hozta a hatását. Az egyik csaj bejelentette, hogy neki márpedig ki kell mennie... nagyon máshová már nem tudott, de azért elkisérték őt egy nem túl messzi bokorhoz, ahol könnyíthetett magán. Ez még hagyám, de ami aztán a Blahán történt, azon nem csak én döbbentem le, hanem még másik 20 ember(ekkor már jóval éjfél után járt az idő). A fenti társaság egyik hölgy tagján szoknya volt, melyet nemes egyszerűséggel fölhuzott majd legugolt az oszlop mellé és ő is könnyített magán. A bibi csak ott volt, hogy nem igazán volt ott bokor, így aki jött fel épp a lépcsőn az aluljáróból, kicsit meglepő látványban lehetett része.
Persze aztán egy időre eltünt a csajszi, de mire jött a vili előkerült, kicsit szégyelte is magát, de hát ő is be volt "baszcsizva" (bocs a szóért, de Kis Ádám óta nem sűrűn hallottam még).
A hab a tortán pedig a villamoson, ugyanezt láttam, csak ott már valaki ült benne egy ideje, és eszméletlen bűzzel bírt, de az emberek jól megálltak körülötte. Nem is értem, no de ez sem az én bajom.
Tanulság: addig járjál wc-re amig ott van a közeledben :))

Nincsenek megjegyzések: