2010. március 15., hétfő

koccanásos kálvária #1

Mint azt korábban említettem, belém jött egy hétvégi autós hétköznap. Tényállás:
9ker, egy öreg faszi, kanyarban túl gyorsan jött és nem nézte hogy áll a sor... a hátsó spoiler karcos de lepattant az illesztése a jobb oldali sárvédőről, amiről a festék is lejött...
Megyegyeztünk, hogy kijavítja a kárt, telószámcsere, és hogy egy óra múlva felhív. Hát nem hívott, így bementem a XI.kerületi Rendőrkapitányságra, ahol feljelentettem. De inkább mentem volna a IX. kerültibe ahol a baleset történt, ugyanis, úgy elkeveredett a feljelentésem, hogy csak a héten sikerült Nekem, utánna járnom, hogy mi a fene van már. Ami ugye azért cinkes, mert a károkozó biztosíjának be kell nyújtani egy igazolást a rendőrségtől, a kárigény bejelentéséhez, na már most erre már csak négy napom lesz a héten. Remélem összejön!

Nincsenek megjegyzések: