2010. április 21., szerda

Degas-tól Picasso-ig

És hogy még inkább mutassam, hogy merre tendálok mostanság: vasárnap ellátogattunk a párommal a fent említett kiállításra. És hát, hogy is mondjam, le voltam nyűgözve. Nekem főleg a poszt modern képek jöttek be, és a pluralista stílus. Amit külön kiemelnék: Monet: Fehér vizililiomok, Matisse: Fehér váza, Van Gogh: Börtönudvar, Ozenfant: Lineáris kompozíció.
Április 25.ig szerintem érdemes megnézni. Habár 3 rugó a jegy, de ezzel most minden ideiglenes(múmiás) és állandó tárlatot meg lehet tekinteni. Ajánlom! :)

1 megjegyzés:

Narancshéj írta...

áá, én is el szerettem volna menni, a művtöri a mindenem! Monet pedig az impresszionizmus egyik nagy alakja (Manet mellett) és a giverny-i ház kertjében készült képei (a híd- és tavirózsa-ciklus) egyszerűen gyönyörűek! irigyellek, hogy láthattad!