2013. június 19., szerda

Bicikli szerelés

Az Egy esti sörözés emlékére c. írásom folytatása lehetne ez a bejegyzés:
A felnit nem lehetett kikalapálni, így újat kellett venni. Igaz kicsit türelmetlen(ideges nem!) is voltam, mert nem vártam meg míg az "elkövető" megcsinálja esetleg kicseréli.
Azért sikerült kicsit megszívatni magam: itthon leszedtem a hátsó kereket és a kerékről a felnit, így csak azt vittem el a szervízbe. Aztán mondták, hogy jó lenne a bicikli is. Jó, még egy kör: haza, biciklit be a kocsiba és vissza a szervízbe, de a gumi otthon maradt, így még egy kört kellett tennem az abroncsokkal is. De legalább gyorsan megcsinálták. 2 hét használat után kell visszavinnem, hogy meghúzzák a csavarokat. Nem mintha nem tudnám meghúzni, de az egyikhez spéci kulcs kell, ami nekem nincs.
Szóval elégedett vagyok velük, nem először vittem már oda a kerékpárt és ezután is oda fogom!

Nincsenek megjegyzések: