2008. január 5., szombat

könyvek II

Az első könyv amit a kezembe vettem a fenti tömegből: Dr. Csernus Imre: A NŐ.
Ajánlom mindenkinek a figyelmébe, nagyon tanulságos, tetszik a stilusa. Szerintem egyedi darab. A stilisztikájáról nem is beszélve. Respect Dr. :)
Még nem olvastam végig, ezért nem is tudnék róla átfogóan beszélni, de nem az én feladatom, hogy meggyőzzelek arról hogy olvasd el.

Apropó olvasás, sajna nagyon kevesen olvasnak manapság könyveket. Mindenki csak tévézik, számitógépezik. Előbbit egyáltalán nem művelem, utóbbi meg a munkám része. De most valami változott bennem: Isten tartsa meg jó szokásom: mikor munkába megyek reggelente, könyvet olvasom. Megtehetem, mivel tömegesen közlekedem, de ez semmi, már a vilihez sétálva is olvasok (hmm, tényleg jó ez a könyv). Jó érzés, sőt igazából ezalatt a pár nap alatt láttam már olyan embert is aki furcsán nézett rám emiatt... vagy amiatt, hogy mit olvasok...
hmm érdekes volt, egy-két nővel még össze is mosolyogtam, miután látta, hogy mit olvasok épp. :)
Ilyenkor döbben rá az ember, legalábbis én, hogy mennyire rohan mindenki, mennyire nem számitanak a hétköznapi értékek, mert azok már nem érdekesek. Úgymond nem trendiek. Blee, na ez nem én vagyok. Nem követek semmilyen trendet. Ma se néztem még tükörbe. :D

Nincsenek megjegyzések: