2008. január 5., szombat

könyvek

December utolsó munkanapja, 30. elég furára sikeredett...
Az egész ott kezdődött, hogy hajnalban még karakoe buliban voltam és csak 5 körül keveredtem az ágyamba. Semmi értelme nem volt lefeküdni, mivel már simán indulthattam volna dolgozni is... na jó nem. De mit csinál az ember ha fáradt, iszik egy kávét, csak az a bökkenő, hogy én nem kávézom. Szóval maradt az alvás, ami olyan jól sikerült, hogy délben ébredtem fel.
A baj ott kezdődött, hogy már igy is el voltam késve mint a fene, de ugyanakkor nem hagyhattam elbukni 75eFt-ot amik kultura utalványban álltak a rendelkezésemre.
Épp ezért bementem egy könyvesboltba, ahol rögtön törzsvársálóvá avanzsáltak... nem csodálom, legalább 6 szatyornyi könyvet hoztam el :) Pontosan még nem számoltam meg, de 20 biztos van.
Emlékszem, utánnam állt a sorban egy kedves külföldi pár. És ledöbbentek azon, hogy a második oszlop könyvei is hozzám tartoznak. :) Vicces volt, már azt éreztem elnézést kell kérjek amiért feltartottam őket. De ahogy hátra is néztem, elég szép sor lett ott. Bezzeg mikor csak válogattam, egy lélek nem volt a boltban az eladókon kívül. Meg is jegyezték, hogy mennyi szabadidőm lehet és hogy milyen jó dolog az olvasás. Szivesen beszéltem volna még velük, de kicsit kómás is voltam még az angolhoz, meg sietnem kellett melózni.
De előtte még hazavittem a könyveket.

így végül fél 3ra értem be... és a nyolc órának úgye meg kell lenni, szóval 11ig bent voltam, szabad akaratomból. De akkora tényleg kiteljesedett bennem, hogy az nem az én napom. Egyszerűen nem tudtam kijutni az épületből és még a biztonsági őr sem volt a helyén. Így még másfél óráig ott voltam, mire a főnököm értem jött és végül hazavitt. Köszönet érte! :)

Nincsenek megjegyzések: