2008. június 14., szombat

eb 2

Elég különös érzés a berlini utcákon sétálgatni az EB idején :)
Nagyon sokan, főleg a német meccsek napján festik ki magukat, bujnak zászlóba és ülnek, vagy épp állnak
meg egy kocsma, vagy étterem kerthelységében.
Mint ahogy azt ma én is tettem, a horvát-német meccsen. Itt jegyzem meg hogy egyikőjüknek sem szurkolok,
ha mégis kiváncsi lennél kinek, nézd meg wiw-en. ;-)
Egy másik kollégám említette is, hogy itt elég nagy kulturája van a focinak, ezt mondjuk ennélkül is
észrevettem volna, mert szinte minden ebédnél felemlegetik a focit...
Az egyik ilyen emlegetés tárgya az volt, hogy az egyik MM olyan akciót hírdetett a legnagyobb plazma TVre
hogy annyiszor 100 eurót enged az árából, ahány gólt rúgnak a németek a döntőben. :D
Ez egyrészről jó marketing fogás másrészől meg talán nem is annyira lutri, mármint az üzleti oldaláról,
tekintve, hogy a német foci is döcög mostanság(néé, én azt hittem hogy csak a magyar, vagy olyan már nincs
is? :P). Lásd a mai 2-1 a horvátok ellen. :P

Nincsenek megjegyzések: