2008. június 23., hétfő

egy újjabb hét berlinben

Ma ismét kijöttem berlinbe. Bár kicsit nehézkesebben mint legutóbb...
Münchenen keresztül érkeztem, de már úgy tűnt oda se nagyon akar leszállni a gépünk, mivel volt egy kis vihar felette, így kb 20 percet repkedtünk körbe körbe MUC felett. Aztán egy gyors tea a reptéren és átszállás a másik gépre. Ami szintén nem volt gond nélküli, legalábbis a landolás része. :) Persze útközben azért osztogattak inni, kértem is egy light kolát, mivel maci kávéjuk nem volt. :)) Rendeset meg nem iszom. Szóval ittam paradicsom levet borssal és sóval meg egy kolát.
Még jó hogy időben visszaszedték a poharakat, mert egy kicsi turbulencia megrázta a gépet. Mint kiderült nagy szél volt, igaz nem éreztem, hogy oldalazva mennénk a kifutópálya felé, azt viszont igen, hogy a kerekek kétszer értek földet. :)) Csináltam pár képet a repcsiről, pl azt is hogy 750 km/h sebességgel száguldoztunk 10920 méter magasan, legalábbis a GPS szerint. :)
Ja és a harmadik viszontagság az volt hogy egy gép a berlini reptéren, "lefulladt vagy mi" és el kellett vontatni, ezért mi ott vesztegeltünk az ún. cat-walk-on.

Nincsenek megjegyzések: