2009. május 28., csütörtök

kisiklott alattam a 61es a moszkva téren

Pont kapora jött, hogy ma reggel 7kor telefoncsörgésre ébredtem. Gondoltam hamarabb megyek be melozni, és hamarabb is jövök el. De vki nem igy akarta. :)
Ahogy átszálltam a moszkva téren a 61es vilire, közben olvasgattam, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy rázkodni kezd a vili. Egyre jobban, majd elkezdenek az álló emberek ide-oda hánykolodni rajta... hamar rá lehetett jönni, hogy sikerült kisiklani a kanyarban. Szerintem gyorsabban is mentünk mint kellett volna. Viszont az utasok sem ijjedtek meg annyira, épp az alagutban voltunk tehát feldőlni nem nagyon tudtunk volna, a másik oldalra sem, mert onnan meg egy másik vili jött szembe.
A lényeg h mindenki tulélte, inkább csak az izgalom volt a nagyobb. De nem zárnám ki hogy ma egész nap, vagy legalábbis estig nem indul be a forgalom egyik irányban sem.
Az már csak hab a tortán hogy a végén gyalogoltam és gondoltam felszállok egy buszra, persze rossz busz volt, amiről nem is tudom milyen megálloban szálltam le, lényeg az h nem tudtam h hol vagyok, még egy zsákutcába is sikerült bemennem, de aztán csak beértem ma ugy fél órával a tervezett idő után.

Nincsenek megjegyzések: