2009. május 27., szerda

a közegek kényszerei

Történt egyszer épp a múlt hét végén hogy megállítottak a rend őrei, Szentes főterén.
Készségesnek mutatkozva, odaadtam minden iratomat, kivéve a jogsimat, mivel azt épp a táskámban felejtettem. Egyébként mindent rendben találtak, de a végén már, nem tudom mi tartott 10 percig, mig lekérték az adataimat, a másik unatkozo kolléga megkérte, hogy nyissam már föl neki a csomagtartomat, csak hogy megbizonyosodjon a kötelező kellékek meglétről. Ugy mint 3szög, eü doboz és izzókészlet. Állítom ha a jogsi nálam lett volna, még a láthatósági mellényt is elkérik. Szoval ebből arra következtettek, hogy intézkedési kényszerből lettem megbirságolva a helyszinen 3 ropira. Amikor mondtam neki hogy simán idehozom 3 perc alatt a jogsimat, azt mondta nem kell. Jo mondom akkor mi a biztositék arra, ha legközelebb erre járok, nem büntet meg ugyanezért? Azt mondja, semmi! Na köszönöm! Modszeres voltam és visszamentünk a jogsimért, viszont direkt uazon az uton mentem vissza, h ugyan hadd nevessek már a képébe ha ismét leállít. De persze addigra már elhuztak. Megvolt a napi keret, vagy lejárt a szolgálat? Nem tudom. Azt se mondanám h szemetek voltak, de egyáltalán nem tetszett ez a kényszerű büntetés. Persze olcsobb mint gyorshajtókat üldözni, de akkor is!!!
No mind1, mégegyszer nem követem el ezt a hibát sem!

Nincsenek megjegyzések: