2009. március 12., csütörtök

a kocsi, a kocsi, a gépi gépi gépkocsi

A pálya, a pálya az autó autópálya....
Hát még az utcából is alig sikerült kivánszorogni a tegnap esti menet után, nemhogy a pályára felmenni! Történt ugyanis, hogy reggel viszem le a cuccom az autóba, megyek boltba, reggeliért és ahogy jövök visszafelé látom, hogy a balelső kerekem lapos! Hurrá ismét egy jó reggel! Találtam egy autoszerelőt az utcában, igaz az villamosságis volt, gondoltam bemegyek megkérdézem, hátha van-e autópumpája, nem volt csak kompresszora. De mondta h a merőleges utcában van egy gumi javító műhely. Hurrá, megmenekültem! Odamegyek hát zárva, úgy tűnt ez sem az én napom, aztán felhívtam az egyik barátom, hogy nincs-e véletlenül neki pumpája, sajnos neki sem volt, de azért ezúton is köszi és bocsánat a korai(7) zavarásért! Még röviden annyi, hogy megkérdeztem pár autóst, hátha van nekik is pumpa, de senkinek se volt. Hozzáteszem, alig akarták még az ablakot is leengedni, hmm ez vajon előítéletesség, vagy csak nem tetszett, hogy nem voltam megborotválkozva? :P Fene tudja. Lényeg a lényeg, kinyitott fél 8 kor a műhely, igy oda tudtam cammogni a javítóhoz. Ők pedig nagyon készségesek voltak és korrekt munkát végeztek. Mindezt 2500 pénzért. Nekik is köszönet! Nem mellesleg kaptam nyugtát is! Ami külön örömteli volt. Mint kiderült oxidálódott a felni, és a peremén kiengedte a levegőt a gumiból. Lekezelték, most már pöpec, viszont a gumin találtak egy puklit, szoval max 80km/h az ajánlott sebesség és persze egy mielőbbi kerékcsere! Ismét hurrá! (Azért a téli gumikat egyébként is cserélni kell majd).

Nincsenek megjegyzések: