2009. március 12., csütörtök

Nem az én estém volt

Hazafelé kocsikáztam az Örsről és úgy döntöttem, hogy nem a főuton megyek hanem lefordulva a Rottenbillerre, kacskaringozom egy kicsit az utcák között. Mivel már éjfél elmult gondoltam a madár se jár arra, és tényleg nem is járt, bezzeg a jelzőlámpák működtek! Ami önmagában még nem lett volna baj, de az már felettébb bosszantó volt, hogy az összesnél úgy jött ki a lépés, hogy meg kellett állni. Ezen inditatásból kikanyarodtam az Andrássy útra, majd onnan a körútra, amit pont előttem mostak fel... úgy örültem, ennyit a tiszta autórol... (inkább maradtam volna a mellékutakon), de ezután jött csak a meglepi: körözö fehér fény a jobb oldalon. Aggodalomra nem volt okom, öv be volt csatolva, inni nem ittam, pedig szondáztatás is volt, papírok rendben, jó éjszakát kívántak majd végre hazaértem... Szoval egy ilyen pazarnak nem nevezhető éjszaka után végre nyugovora térhettem.

Nincsenek megjegyzések: