2009. július 10., péntek

1 kis rioi affér

Most hallottam egy rádió hirdetést, miszerint a Rio-ban lesz egy buli a 90es évek 2 nagy előadójával. Elég ha annyit mondok It's a rainy day... :) Kedvem is lenne hozzá, de a multkor volt egy kis afférom a Rio egyik kidobojával. Ami után nem szivesen mennék oda mégegyszer, nem azért mert félek, hanem mert paraszt volt! Odamentem, életemben először és megkérdeztem tőle (tök normális stílusban), hogy mennyibe kerül a belépő. Nem tudta megmondani, helyette a mellettem elvonuló csajokra bambult. Aztán felkeltettem a figyelmét mikor visszakérdeztem, hogy mondom itt dolgozol ki tudja már mennyi ideje, és ennyit nem tudsz megmondani, hogy mennyibe kerül egy nyamvadt jegy??? Hangsulyozom, ezt is teljesen normálisan kérdeztem, na de itt ahogy az várható is volt, elszakadt nála a cérna... Szernecsére nem voltam se részeg, meg nem vagyok egy kötekedős fajta se, de azért láttam, hogy igencsak hátrányba lennék, ha tovább folytatnám ezt az értelmetlen beszélgetést vele. Persze lehordott mindennek de mivel még 4 kollégája állt a hátam mögött, igaz egymással voltak elfoglalva... de akkor is. Könnyen otthagyhattam volna 1-2 fogam. De ezek után erősen elgondolkodok, hogy érdemes lesz-e még szoba elegyedni melo közben egy biztonsági őrrel... hát a rio-ba biztos nem!

Nincsenek megjegyzések: