2009. július 24., péntek

Ferike fejezzed mán bee!


Van aki szereti van aki nem, de egyet mondok, ha még nem voltál ott, sosem tudod meg milyen király tud lenni! Kicsit megkésett memoár ez, de valami eszméletlen jó buli volt azon az egy vasárnapi napon amikor lementünk Zamárdiba. Kicsit ütösen is indult az egész, hisz azon a hétvégén voltunk a haverokkal Velencén és onnan egyből indultunk is. Majd kocsiból ki, sört whiskyt elő, mielőtt még bementünk volna aztán pedig nagy csobbanás a vízbe. Gyönyőrű tiszta volt, közben szólt a zene is, ááá, leirhatatlan. A legjobban talán a párom arcán lehetett látni az érzést, hogy mennyire élvezi h ott lehet! Aztán egy ütős Karányi set így kora délután, szintén 1-2 sörrel ugy egész 6ig. Aztán már nem ittam, mert még haza is kellett vezetnem az autót :) De amennyit pörögtünk, kiment belőlem hamar. Volt ott Irie Maffia is, aztán Röyksopp(ez nekem annyira nem jött be, helyette lett egy kis San Francisco Beat ami szintén nagyon állat volt) és persze a várva várt Moby. Most először hallottam őt is élőben, ez a manus tud valamit, már ami a zenét illeti. Amit a rengeteg néző is konstatált, egyrészt a tömegükkel másrészt a kedvükkel, szinte mindenki táncolt. Volt egy vokalistája, nem tudom hogy hivják a csajszit, de hogy annak milyen hangja volt, hííí. Igaz egy óra csuszással kezdődött el az egész, de azért így is megérte ott lenni. Már csak azért is mert a párom közben megkedvelte a csapolt Heinekkent(hozzáteszem, hogy mielőtt engem nem ismert még sört sem ivott, azota is csak búzát :P)

A visszaút viszont elég rossz volt, mindketten álmosak voltunk, habár az alkohol rég kiment belőlem, az álmosság nem akart, és ha még egy 50km kellett volna jönni, tuti meg kell hogy álljak, mert nem birtam volna olyan fáradt voltam. Jo is volt aznap 4 óra alvás után menni melozni.. :)))

Nincsenek megjegyzések: